خاطرات یک عدد دانشجوی پزشکی از اولین روز دانشگاه

خاطرات دانشجویی

مقدمه

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۷ ب.ظ

خب من پیج اینستا داشتم برای ثبت خاطراتم ولی بعدا فک کردم که اینستا خیلی وقتمو میگیره و به خوبی وبلاگ نیست

سعی میکنم تا اونجا که میتونم خاطراتمو بنویسم تا بعدا بتونم با خوندنشون احساس لذت کنم و یادم بیاد که چه سختی هایی کشیدم

سوال کنکوری اگه داشتین بپرسین در حد امکان جواب میدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۹
medstudent1999 1999

نظرات  (۵)

سلام   من عاشق پزشکی ام  و همه تلاشم هم برای رسیدن بهش میکنم برای منم دعا کن حداقل ارزو به دل نمیرم  من واقعا میخوامش 

سلام

چند روز در هفته میرید دانشگاه و هر روز تا چه ساعتی دانشگاه هستی؟

کتاب های پایه پزشکی نیاز به تمرین و تست دارن ؟ چند ساعت ؟

 

و اگه دوست داشتی بگو کدوم دانشگاهی شاید سال دیگه هم کلاسی شدیم😅

سلام من چجوری ریاضی و فیزیکو بخونم ارزوم پرستاریهههه

سلام.خوبین؟

امیدوارم پیامم رو بخونین😀

 

الان فارغ التحصیل شدین؟خوبه پزشک بودن؟اگه به عقب برمیگشتین بازم اون رو انتخاب میکردین؟

به هر حال خوش به حالتون🤗

گفتن ورودی 96 ان پس هنوز فاغ التحصیل نشدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی